Reklamacje

Jak złożyć reklamację?

 Jeśli przy odbiorze przesyłki stwierdzisz, że uległa uszkodzeniu w transporcie niezwłocznie skontaktuj się z nami pod numerem: 609 340 944

Jeżeli produkt, który został zakupiony posiada wadę fabryczną lub jest niezgodny z umową sprzedaży i chcesz go zareklamować, prześlij go do nas na adres:

ALDONA, Aldona Nalezińska, ul. Tarninowa 4, 62-002 Złotniki

wraz z formularzem reklamacyjnym - DO POBRANIA TUTAJ, w którym opisz szczegółowe powody reklamacji, formę rekompensaty, adres zwrotny. Koszty i forma przesyłki są w Twoim względzie.

Po otrzymaniu od Ciebie zgłoszenia reklamacyjnego, przyjmiemy je do rozpatrzenia. W ustawowym terminie 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo o wyniku postępowania reklamacyjnego.


Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy. Zwrot zostanie dokonany przelewem bankowym lub w przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: shop@aldonafashion.pl lub telefonicznie: 609 340 944. Chętnie pomożemy.

Formularz reklamacyjny do pobrania TUTAJ.

Tel.: 609 340 944 | Email: shop@aldonafashion.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl